Project Description

”IMPACT TOOLKIT a luat naștere în anul 2019 ca urmare a dorinţei de a pune la dispoziție clienților pe lângă profesionalism și know-how și instrumente specializate de evaluare și un cadru securizant pentru ședințe și workshopuri de dezvoltare profesională și personală. Firma a apărut natural, din dorința de a pune la un loc servicii de bună calitate, recunoscute ca tehnici la nivel internațional, unele noi pentru comunitate.

Backgroundul profesional al administratorului firmei, Bianca Nicoleta Vatasescu, include formare în psihologie clinică, psihoterapie individuală și de grup centrată pe copil, adult, familie și consultanță în carieră, dar și experiență în lucrul cu victime ale violenței domestice, psihosomatică, psihonutriție, persoane cu boli neurodegenerative, afecțiuni hepatice, HIV, persoane cu comportament deviant și tulburări de personalitate.

Dorința de a lucra cu instrumentar adecvat, respectiv instrumente psihometrice adaptate pe populația României, pentru a pune la dispoziția clienților cele mai bune servicii și produse a prins contur prin aplicarea pentru o finanţare nerambursabilă.

Începutul nu a fost unul facil datorită lipsei de vizibilitate a firmei în comunitate, motiv pentru care s-au investit atât bani cât și timp în strategii de marketing. S-a contractat o firma pentru a realiza un site web, sigla firmei și alte pliante de impact, iar unul dintre angajații firmei s-a ocupat de partea de promovare, împărțire pliante, postări în social media, contractare de firme partenere. Vizibilitatea firmei a început să crească treptat, odată cu promovarea serviciilor prin diverse canale, dar și din recomandările clienților anteriori. Primii clienți au venit pe bază de recomandare sau din curiozitate, apoi treptat mai multe asociații au colaborat cu IMPACT TOOLKIT pentru workshopuri pe teme de dezvoltare personală și profesională. Strategiile de marketing au fost variate și s-a încercat extinderea serviciilor spre cât mai multe categorii de clienți, de vârste diferite și cu ocupații diferite. În timpul stării de urgență au apărut inclusiv colaborări online, clienți din alte orașe dorind să beneficieze de servicii pe platforme de comunicare online.

O atenţie deosebită a fost acordată asigurării confortului dar mai ales certitudinii că totul este confidențial, informațiile furnizate nefiind mai apoi trimise către terțe persoane în cazul în care angajatorul ne-a contractat pentru consilierea angajaților. Primordial pentru IMPACT TOOLKIT este siguranța clienților, motiv pentru care colaborăm cu psihologi și psihiatrii pentru a orienta clienții dacă nevoile lor sunt de altă natură și simpla consiliere sau consultanță în carieră nu este ceea ce caută real. Am ajuns să fim mai vizibili, mai recomandați și cel mai important să fim de încredere pentru clienții noștrii, motiv pentru care credem cu tărie, că peste 10 ani firma va fi bine reprezentată în comunitate, serviciile se vor păstra la fel de calitative, în continuă evoluție iar portofoliul de clienți în continuă creștere. De la deschiderea firmei și până în prezent am încercat să educăm clienții și posibilii clienți să înțeleagă importanța dezvoltării personale, importanța testelor psihometrice bine aplicate și interpretate, diferența între un specialist și un pseudo-specialist și beneficiile reale ale investiției în propria persoană.

În tot acest timp, nu doar firma și serviciile au fost în continua evoluție ci și angajații, implicit formarea acestora profesională a fost asigurată prin cursuri, workshopuri, ateliere online tocmai pentru a putea extinde serviciile oferite dar și pentru a asigura clienții că serviciile oferite sunt la cel mai înalt nivel. Cu toate acestea, criza economică ce va afecta piața ca urmare a stării de izolare, pierderii locurilor de muncă, problemelor de sănătate fizică și mintală este o preocupare pentru noi. Resimțim deja o tendința a clienților de a apela mai rar la servicii, de a nu dori investiția în propria dezvoltare personală, dar și o creștere a anxietății cu privire la propria siguranță personală și financiară.”